"don't walk away...in silence"

środa, 23 lipca 2008


6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

O kurcze, jakie krótkie włosy!
Musze cie zobaczyc na zywo!



I... pobawic sie twoimi wlosami, Ha Ha Ha!<- zlowieszczy smiech!

Anonimowy pisze...

I "wogle" to nie obnazaj sie na zdjeciach :P

Cyprien Kurohata pisze...

no wiesz co...to przecież specjalnie dla Ciebie takie quasi erotyczne zdjęcia, przykro mi ale więcej nie miałem ;P

BTW widziałem dzisiaj Pietrzaka w Carrefourze, wspominam o tym bo wiem, że strasznie za nim tęsknisz ;)

Anonimowy pisze...

Jestes be!
I nie lubie cie :P

Cyprien Kurohata pisze...

No! W końcu się przyznałaś. Zawsze wiedziałem, że to Pietrzak zajmuje miejsce w Twoim sercu (beczy z rozpaczy). Eh i co ja teraz zrobię z tą obrączką z diamentem...

Anonimowy pisze...

Powtarzaj to nazwisko, powtarzaj, a wtedy RZECZYWISCIE cie nie bede lubiec :P

A co do obraczki, no wiesz, mozesz mi ja dac, bez wzgledu na moja odpowiedz xD

A tak na serio: wlasnie odkrylam, ze spelnilo sie moje marzenie - chodzi o plyte coldplaya. Chcialam miec rok temu plyte x&y, ale ze sciagnelam utwory, to jakos mi przeszlo, a tu prosze:] jeszcze raz dziekuuuuuuuje :*:*:*

Marzenia sie spelniaaaaaaja...

na na na na na