"don't walk away...in silence"

niedziela, 15 czerwca 2008

Gattaca

Dzisiaj obejrzałem kolejny świetny film. Nie mam ochoty go tu recenzować ani streszczać. Nie jestem w stanie przedstawić tego filmu należycie, a żałowałbym gdybym kogoś do niego zniechęcił. Także...polecam ludziom którym serce i marzenia są bliższe niż umysł...a może i cała reszta.

"For someone who was never meant for this world, I must confess I'm suddenly having a hard time leaving it. Of course, they say every atom in our bodies was once part of a star. Maybe I'm not leaving... maybe I'm going home. "

"It's funny, you work so hard, you do everything you can to get away from a place, and when you finally get your chance to leave, you find a reason to stay. "

inne cytaty

BTW...moje ulubione filmy

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wchodziłam sobie na stronkę i widziałam cytaty - faaaajne.

A "tutaj" zgadzam sie zwlaszcza z drugim.

I...masz ten film, moze?

Anonimowy pisze...

mam :)

Anonimowy pisze...

A pozyczylbys moze??

Anonimowy pisze...

nie mam tego jeszcze na płycie
jak nagram to dam znać