"don't walk away...in silence"

sobota, 3 maja 2008

UT3

Od kilku dni pykam sobie znowu w Unreal Tournament 3. Moim zdaniem jest to najlepszy sieciowy fps dostępny obecnie na rynku. Powoli wracam do formy (jeszcze nie pro, ale już nie noob). Od czasu do czasu gram razem z Adamem O. pseudonim Octopus :). To on w tej grze ma nick popew11. Strasznie mnie dzisiaj wciągnęła...szczególnie bitwa na co najmniej 34 osoby, był czad (szczególnie jak się siedzi w lewiatanie). To w sumie może być śmieszne, że się tak rajcuje grą, ale to trzeba przeżyć samemu. W niektórych momentach wydziela się nawet adrenalina.

Do tych co jakimś cudem wpadli na mojego bloga a chcą ze mną pograć:
-nick - Cyprien[PL]
-wygląd

-rankingBTW...jestem z siebie dumny 3127 miejsce na świecie na jakieś chyba 1000000 xD
szkoda,że nie mam takiego ranka na tzw. uczciwym serwerze (serwery zakładane przez twórców gry a nie graczy;strasznie mało ich jest przez co rzadko na nich gram). Jestem 16...*
*-ciągle się zmienia.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Phi...jakies strzelanki. :P

P.S. Jestem zazdrosna...o gre xD

Nie no dżołk. ;)

Strzelaj sobie dalej...hi, hi, hi :P

Cyprien Kurohata pisze...

a będę :)
Już jestem 2067 progres :)

BTW i tak śpię pół dnia (ta pogoda i leki działają na mnie strasznie usypiająco).