"don't walk away...in silence"

sobota, 4 października 2008

carpe diem

koniec z rozmyślaniem o przeszłości
koniec z gloryfikowaniem miłości

mam ochotę na zwykły romans z piękną kobietą
-----------------------------------------------
Kaśka...
czas ucieka
śmierć gdzieś czeka
więc złap to co piękne i
ŻYJ! Nie zamartwiaj się tyle.
Zaufaj instynktom, przełam strach i wstyd
a będziesz w końcu szczęśliwa.
Nie zrozum mnie źle...
nie namawiam do rozpusty czy czegoś w tym stylu,
tylko do większej odwagi, do większej pewności siebie.

P.S. Polecam Ci film "Motyl i Skafander" oraz trochę Nietzschego
(tylko nie wpadnij w depresje jak się dowiesz, że
jesteś ucieleśnieniem tego czego on nie znosił).
Mi to pomogło.

P.S 2 jak ja nie lubię przypadkowych rymów :)

"Kto nie umie przysiąść na progu chwili, puszczając całą przeszłość w niepamięć, kto nie jest zdolny trwać w miejscu jak bogini zwycięstwa, nie doznając zawrotu głowy ani lęku, ten nigdy nie dowie się, czym jest szczęście."

Brak komentarzy: